Technická podpora - Kontaktujte nás

Než odešlete váš dotaz, tak si, prosím, přečtěte již zodpovězené otázky v sekci Časté dotazy a zkontrolujte si, že máte nainstalovanou poslední verzi programu. Také si detailně prohlédněte váš online účet, kde si můžete sami provádět změny hesel, odblokování licencí nebo například změnu osobních údajů.
V případě, že jste registrovaný uživatel s platnou licencí, uveďte, prosím, vaše registrační číslo, které jste obdrželi při koupi programu. Urychlí to zpracování vašeho dotazu.
Zvolte, zda se dotaz týká verze pro Windows, Android, iOS/macOS, nebo je obecný.
Jako přílohu můžete zvolit obrázek, screen obrazovky nebo jiný dokument.
Odpovědi neposíláme emailem, ale můžete je sledovat po přihlášení ve vašem účtu v sekci Otázky a odpovědi.

Kontaktní formulář

Váš email:

Váš dotaz:

Druh dotazu:
   obecný
   pro Windows
   pro Android
   pro iOS/macOS

Registrační číslo programu (není povinné):

Telefon (není povinný):

Příloha:

Podporované formáty: jpg, jpeg, gif, png, pdf, zip, mlog, xml, db2, amsb - max. 5MB

Souhlasím se zpracováním osobních údajů:
pro vedení uživatelského účtu (nutná podmínka pro odeslání formuláře)
pro marketingové účely (zasílání novinek a aktuálních informací)
Osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.

Přečetl jsem si všechny  Časté dotazy a prostudoval jsem si elektronická videa, kde je většina otázek již zodpovězena

Každý zákazník si může svá hesla a registrační čísla spravovat sám ve svém účtu a není třeba kontaktovat technickou podporu pokud nemáte heslo nebo ho chcete změnit. Stejně tak ve svém účtu vidíte i všechna vaše registrační čísla a jejich platnost. Můžete si provádět odblokování licencí nebo měnit vaše osobní údaje. Tímto potvrzuji, že o těchto možnostech vím a před kontaktováním technické podpory jsem si detailně prošel/prošla všechny možnosti online účtu.

Hrajte a trénujte jako profesionál!

Hudební software Miraf SongBook